vrijdag 23 januari 2015

Deadlinedag

Het is weer zo ver, vandaag moet alles worden ingeleverd. Om het nog even een tikje erger te maken staan ook mijn tentamens weer voor de deur. Ik haat het, het levert veel stress op. Daarbij moet ik ook nog eens een planning maken, iets waar ik ontzettend slecht in ben en mezelf er vervolgens dan niet aan houdt. Uiteindelijk levert het alleen nog maar meer stress op.

Na een presentatie te hebben gegeven over cijfertjes, haal ik opgelucht adem. Zelf heb ik niets met cijfers, mijn groepsgenootjes ook niet, maar mijn vader wel. Heel handig, als je het nodig hebt.  Daarna mag ik weer naar huis. Niet om gezellig thuis met mijn moeder te gaan kletsen of om online te shoppen, nee, leren. Helaas zal mijn boek de komende dagen mijn soulmate zijn. De witte wijn gaat weer in de kast, tot over 2 weken vriend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten